Как да поръчам

Често задавани въпроси:

 

1.  Как да поръчам?
   – Как да променя съдържанието на количката?
2.  Как да разбера дали е получена поръчката ми и кога ще бъде направена доставката?
3.  Забравих паролата си. Как да вляза отново със стария си акаунт?
4.  Как ще платя?
5.  Връщане и замяна на закупени стоки.

 

 
1.    Как да поръчам?
Покупка в магазина може да се направи по 2 начина – след  регистрация или като Гост.
За да поръчате даден продукт кликнете върху бутона „Поръчай“. Той ще добави продукта  във Вашата пазарска количка. Веднага след това можете да финализирате поръчката си в 2 бързи стъпки, или да продължите с пазаруванто, като добавите и други продукти  в пазарската си количка.

 

Можете да направите Вашата поръчка и на телефон: 0882 009 872    /всеки делничен ден от 10.00 часа до 19 часа, както и в събота от 10 до 16 часа.

 
    Как да променя съдържанието на количката?
 -   За да премахнете продукт от количката кликнете върху Х  на продукта.
 -   Ако желаете да закупите 2 или повече броя от един продукт променете количеството на желания от Вас брой в полето „Количество“.
 
2. Как да разбера дали е получена поръчката ми и кога ще бъде направена
    доставката?
Когато оформите поръчката и я потвърдите с натискане на бутон „Изпрати поръчката“, на e-mail адреса, който сте посочили ще бъде изпратено писмо, което вклчва нейното съдържание. Това писмо е потвърждение, че сте изпратили успешно поръчката си.
След получаване на поръчката Ви, ние ще се свържем с Вас на посочения телефон за уточняване на деня на доставката и други подробности. Моля, имайте предвид, че изпълнението на дадена поръчка може да отнеме от 1 до 3 работни дни .

 
3. Как ще платя?
Продуктите се заплащат при доставянето им на посочения адрес. Заплаща се на куриера. Не плащате нищо допълнително, всички разходи по доставката са отбелязани в цената на поръчката. BeautyMall  поема разходите по инкасо и застраховка на стоките.