Как да поръчам

 

Често задавани въпроси:

 

1.  Как да поръчам?  Как да променя съдържанието на количката?
2.  Как да разбера дали е получена поръчката ми и кога ще бъде направена доставката?
3.  Забравих паролата си. Как да вляза отново със стария си акаунт?
4.  Как ще платя?
5.  Връщане и замяна на закупени стоки.

 

 
1.    Как да поръчам?


Покупка в магазина Beautymall.bg може да се направи по 4 начина – по телефона, бърза поръчка,след  регистрация или като Гост.

 

По телефона:

  • Можете да направите Вашата поръчка и на телефон: 0882 009 872, всеки делничен ден от 10.00 часа до 19 часа.

 

Бърза поръчка:

  • След като направите избор на продукт, натиснете бутона "Бърза поръчка", въведете Вашия телефонен номер и ние ще се свържем с Вас на посочения телефон за уточняване на детайли и потвърждение на поръчката

 

Покупка като регистриан потребител:

  • Необходимо да попълните формата за регистрация, след което да влезете в профила си и да направите Вашия избор.

 

Покупка като гост:

  • След като сте направили Вашия избор на продукт кликнете върху бутона „Поръчай“. Той ще добави продукта  във Вашата пазарска количка. Веднага след това можете да финализирате поръчката си в 2 бързи стъпки, или да продължите с пазаруванто, като добавите и други продукти  в пазарската си количка.

 

  Как да променя съдържанието на количката?

 

  •  За да премахнете продукт от количката кликнете върху Х  на продукта.
  •  Ако желаете да закупите 2 или повече броя от един продукт променете количеството на желания от Вас брой в полето „Количество“.

 

 

 
2. Как да разбера дали е получена поръчката ми и кога ще бъде направена доставката?

 

Когато оформите поръчката и я потвърдите с натискане на бутон „Изпрати поръчката“, на e-mail адреса, който сте посочили ще бъде изпратено писмо, което вклчва нейното съдържание. Това писмо е потвърждение, че сте изпратили успешно поръчката си.
След получаване на поръчката Ви, ние ще се свържем с Вас на посочения телефон за потвърждение и уточняване на деня на доставката и други подробности. Моля, имайте предвид, че изпълнението на дадена поръчка може да отнеме от 1 до 3 работни дни .

 

 


3. Как ще платя?

 

  • 1. Плащане чрез Наложен платеж - заплаща се на куриера. След като клиента е направил свой избор, въвел е адрес за получаване, избира начин на плащане - Плащане при доставка . Не плащате нищо допълнително, всички разходи по доставката са отбелязани в цената на поръчката.
  • 2. Плащане чрез виртуален пос терминал - след като клиента е направил свой избор, въвел е адрес за получаване, избира начин на плащане - Плащане с кредитна/дебитна карта. След като потвърди поръчката чрез натискане на бутона" Потвърди" системата прехвърля към страницата на виртуалният пос терминал, където се въвеждат данните от кредитната или дебитната карта, след което клиента бива препратен обратно към електронния магазин и бива уведомен дали плащането е било успешно