Paul Mitchell – лидер в устойчивата грижа за косата
Paul Mitchell е повече от марка козметика за коса – това е философия за красота, грижа и отговорност към природата. Paul Mitchell е световноизвестна марка за професионална грижа за косата, създадена през 1980 г. с мисията да предлага висококачествени, устойчиви и ефективни продукти. Днес брандът е синоним на иновации, грижа за околната среда и безкомпромисно качество, доверен избор на фризьори и клиенти по цял свят.
Иновации и устойчивост
Paul Mitchell е първата професионална марка за коса, която се противопоставя на тестовете върху животни. Продуктите за грижа за косата, която брандът предлага са със 100% въглеродно неутрално производство и опаковки от рециклирани материали.
Paul Mitchell разработва формули, вдъхновени от природата и предлага пълна гама от грижа за косата, която обхваща - шампоани, балсами, маски, термозащити, флуиди и стилизанти, които са без парабени, сулфати и агресивни химикали.
Емблематични серии за грижа за косата на Paul Mitchell са:
Tea Tree – естествени съставки с енергизиращи и освежаващи свойства.
Awapuhi Wild Ginger – луксозна грижа за коса с дълбоко подхранващ ефект, която съдържа кератин и авапуй.
Neuro – професионален стайлинг със защита на косата от топлина.
Clean Beauty – чиста, веган козметика за здрава и красива коса.
Paul Mitchell предлага и серия за грижа за мъже, която включва не само продукти за коса - помади, стлизанти и текстуриращи продукти, но и грижа за лице и брада.
Мисия с кауза
Paul Mitchell активно подкрепя различни социални и екологични инициативи. Част от приходите на компанията се инвестират в залесяване, чиста вода за общности в нужда и програми за защита на животните.